Voice Kids winnaar Dax Hovius geeft startsein campagne Tejo

Tejo

Zaterdag 11 juli geeft Dax Hovius, winnaar van the Voice Kids, het startsein van de campagne 5 voor 12. Deze campagne is een initiatief van het Tejo huis in Goes. Met deze campagne wil Tejo Nederland extra aandacht vragen voor de gratis hulp die Tejo (= Therapeuten voor jongeren) jongeren biedt.

Deze poster- en videocampagne is door 14 Zeeuwse jongeren bedacht. Fotograaf Rem van den Bosch heeft hen gefotografeerd met een traan op hun gezicht. Dit staat symbool voor verborgen geestelijke nood, maar geeft ook aan hoe moedig het is het als je laat zien wat je voelt.

Maar ook hulp zoeken, met mensen praten is een moedige daad. De 5 voor 12 campagne bestaat uit een posteractie en een tour langs scholen en jongerencentra. Filmmaker  Joan Hofland heeft hiervoor een korte promotie video gemaakt, die in de bioscoop gaat draaien. Ook is er een promotie video voor social media. Het doel is om zoveel mogelijk Zeeuwse jongeren te laten weten dat ze altijd terecht kunnen bij TEJO, ook in de vakantie.

Kijk voor meer informatie op www.tejo-nederland.nl